محبوب ترین رنگ خودرو ها

[vc_row][vc_column][porto_container][ultimate_heading main_heading=”محبوب ترین رنگ خودرو ها” margin_design_tab_text=””][/ultimate_heading][vc_column_text]مردم در گوشه و کنار جهان به هنگام خرید خودرو سراغ رنگ های مشخصی می روند . اما محبوب ترین رنگ ها در میان خریداران اتومبیل کدامند؟
به گزارش سرویس بین الملل نور نیوز به نقل از فوربس ؛ برخی از افراد به هنگام خرید اتومبیل رنگ های نامتعارف و خاص را می پسندند اما بسیاری دیگر این طرز فکر را نداشته و معتقدند رنگ های ساده ای مانند سیاه و سفید بهترین انتخاب برای شیک جلوه دادن اتومبیلشان است. محبوب ترین رنگ ها برای اتومبیل عبارتند از :

۱- سفید : محبوب ترین رنگ اتومبیل در میان مشتریان خودرو سفید است. ۲۳ درصد از اتومبیل ها در آمریکا و ۲۴ درصد د یگر در سراسر جهان سفید هستند. رنگ سفید حسی از لوکس بودن و کیفیت بالا را به مشتری القا می کند.

۲- مشکی : ۱۹ درصد از اتومبیل ها در آمریکای شمالی و ۲۱ درصد در دیگر نقاط جهان مشکی هستند. این رنگ هم مانند سفید به اتومبیل جلوه ای لوکس می بخشد و البته قابلیت ترکیب شدن با مقدار کم دیگر رنگ ها و حتی پودر طلا را نیز دارا می باشد.

۳- نقره ای : ۱۶ درصد از اتومبیل ها در آمریکای شمالی و ۱۸ درصد در دیگر نقاط جهان نقره ای هستند. تا قبل از سال ۲۰۱۱ ، نقره ای رنگ غالب برای انواع اتومبیل ها به حساب می آمد اما چند سالی است که سفید رتبه اول را تصاحب کرده و نقره ای در سال ۲۰۱۳ رتبه دوم را هم از دست داده و به جایگاه سقوط کرده است.

۴- خاکستری :‌ ۱۵ درصد از اتومبیل ها در آمریکای شمالی و ۱۴ درصد در دیگر نقاط جهان خاکستری هستند . خاکستری متالیک بهترین گزینه برای اتومبیل های سنگین و شاسی بلند محسوب می شود.

۵- قرمز : ۱۰ درصد از اتومبیل ها در آمریکای شمالی و ۸ درصد در دیگر نقاط جهان قرمز هستند . رنگ قرمز حسی از سرعت و چابکی را به راننده القا می کند.

۶- آبی : رنگ های آبی و قرمز رقابت فشرده ای با یکدیگر دارند. ۷ درصد از اتومبیل ها در آمریکای شمالی و ۶ درصد در دیگر نقاط جهان آبی هستند. آبی در میان مشتریان اروپایی محبوبیت بیشتری دارد.

۷- قهوه ای / بژ : رنگ بژ بسیار خاص و کمیاب است. ۵ درصد از اتومبیل ها در آمریکای شمالی و ۶ درصد در دیگر نقاط جهان قهوه ای یا بژ هستند.

۸- زرد / طلایی : در میان رنگ های روشن ، طلایی و یا زرد جلوه ای ویژه همراه با حسی از اشرافی گری در چشم مشتری دارد. ۲ درصد از اتومبیل ها در آمریکای شمالی و ۱ درصد در دیگر نقاط جهان طلایی هستند.

۹- سبز : این رنگ اطمینان بخش است و حسی از آرامش را به بیننده القا می کند. ۲ درصد از اتومبیل ها در آمریکای شمالی و ۱ درصد در دیگر نقاط جهان سبز هستند.

۱۰- دیگر رنگ ها : نوبت به رنگ های خاص و سفارشی رسید. رنگ هایی مانند صورتی ، نارنجی ، بنفش و … نیز مشتریان خود را دارند. یک درصد از اتومبیل ها در آمریکای شمالی و ۲ درصد در دیگر نقاط جهان دارای رنگ های متفرقه هستند.

منبع : عصر خودرو
[/vc_column_text][/porto_container][/vc_column][/vc_row]

2 دیدگاه‌ها

    • با سلام و ضمن عذر خواهی لطفا با شماره ۰۹۱۵۷۰۰۶۱۲۱ و یا ۰۵۱۳۳۸۶۹۲۲۲ برای سفارش و کسب اطلاعات تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

cp-codfk

قطعات رنگی خودروهای ایران خودرو
قطعات رنگی خودروهای سایپا
قطعات رنگی سایر خودروها
قطعات رنگی بدنه خودرو