چرا خرید از پارس قطعه به صرف شماست ؟

فرض کنید کاپوت خودرو ۴۰۵ شما طی یک سانحه دچار ضرب خوردگی شدید شده است . در این نوشته میخواهیم روش های مختلف برای جایگزین کردن این کاپوت ضرب خورده را با یک کاپوت سالم بررسی و در نهایت جمع بندی کنیم .
986035 542144 300x225 - چرا خرید از پارس قطعه به صرف شماست ؟
یکی از متداول ترین اقداماتی که عموم مردم برای رسیدن به کاپوت دلخواه خود میکنند ماشین خود را به مجتمع های خدمات خودرو میبرند.چند حالت ممکن را که عموما در این مجتمع ها اتفاق میافتد بررسی میکنیم :
در حالت اول کاپوت ۴۰۵ شما غیر قابل تعمیر و عملا جزو ضایعات حساب میشود.شما باید یک کاپوت خام ۴۰۵ اصلی خریداری نموده و تحویل نقاش خود داده و نقاش رنگ خودرو شما را ترکیب میکند و روی کاپوت میپاشد و بعد از این فرایند ها که حداقل یک روز زمان میبرد بعد نوبت صبر کردن برای خشک شدن رنگ در سیستم هوا خشک است که این فرایند نیز در حدود یک روز زمان میبرد و بعد دو روز کاپوت شما رنگ شده تحویل صافکار شما میشود و بعد از فرایند نصب و تنظیمات نهایی ماشین شما بعد از حدود سه روز اماده تحویل به شماست .
از ایراداتی که به این فرایند رفع خسارت وارد است میتوان به :
– خواب خودرو در مجتمع های خدماتی به مدت چند روز که برای اکثریت مردم اتفاقی ازار دهنده است .
– قیمت کاپوت خام در خرده فروشی تفاوت بعضا فاحشی با عمده فروشی ها دارد.
– خشک کردن رنگ در سیستم هوا خشک به دلیل امکان نشستن گرد و غبار و مسایل دیگر امکان به وجود اوردن شره و برامدگی و کاهش کیفیت رنگ را دارد .
– عدم پخت کاپوت در کوره (حرارت بالا) باعث خشک نشدن مغز رنگ در زمان استاندارد و کاهش چشمگیر کیفیت رنگ میشود.
– در نهایت کاپوت ۴۰۵ که طی فرایند بالا رنگ و اماده میشود هزینه ای بین چهارصد هزار تومان تا پانصد هزار تومان دارد.(با توجه به قیمت خام و اجرت نقاش)
در حالی که در پارس قطعه :
– خودرو شما نیاز به خواب در گاراژ تعمیرگاه ها را ندارد و تنها نیاز به نمونه رنگ مانند درب باک خودرو و کد رنگ خودرو میباشد تا رنگ شما ترکیب شود
– رنگ امیزی در محیط کاملا استریل و دارای تهویه برای جلوگیری از نشستن هر گونه غبار و ذرات موجود در هوا بر روی رنگ انجام میشود.
– خشک کردن رنگ در کوره انجام میشود که موجب خشک شدن مغز رنگ و بالا رفتن کیفیت رنگ به طور چشم گیر میشود.
– در پارس قطعه هزینه یک کاپوت ۴۰۵ ( قطعه خام اصلی) رنگ کوره ای اماده تحویل مطابق نمونه و کد رنگ شما و با کیفیت حرفه ای و فوق العاده بالا و با ضمانت پوسته شدن و ترک خوردگی سیصد و شصت هزار تومان میباشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

cp-codfk

قطعات رنگی خودروهای ایران خودرو
قطعات رنگی خودروهای سایپا
قطعات رنگی سایر خودروها
قطعات رنگی بدنه خودرو