گزارش فعالیت سال 98

حمد و سپاس خداوند را که توفیق خدمت رسانی به شما مردم عزیز را به ما عطا فرمود. لازم می دانیم که اعتماد کلیه مشتریان و همکاران محترم را سپاس گفته و قدردانی خود را ابراز نماییم. با توجه به اعتماد شما مردم به مجموعه پارس قطعه لازم دانستیم گزارش فعالیت سال 98 پارس قطعه را منتشر کنیم.

خدمات جامع تعویض اتاق خودرو برای اولین بار در کشور :

از مهم ترین اقدامات پارس قطعه در سال 98 ایجاد خدمات تعویض اتاق برای اولین بار در کشور بود. پارس قطعه افتخار این را دارد به واسطه درخواست های مکرر مشتریان مرکزی جامع برای خدمات تعویض اتاق با هزینه مناسب و سریع ترین زمان ایجاد نماید.

این خدمات از صفر تا صد فرایند تعویض اتاق را شامل می شود که شامل اخذ مجوز تعویض اتاق برای خودروها (در صورت تمایل مشتری) ، تهیه اتاق به طور کاملا قانونی ، جا به جایی کامل سیستم موتوری، جلوبندی ، زیربندی، سیم کشی، تودوزی و تزیینات، تعویض و تعمیر قطعات صدمه دیده،تعویض روغن جات، چند مرحله تست خودرو، ارایه فاکتور معتبر و انجام فرایندهای قانونی پایانی (در صورت تمایی مشتری) می باشد.

progress 1024x273 - گزارش فعالیت سال 98خدمات تعویض اتاق در فروردین ماه 98 در محل دفتر مرکزی مشهد مقدس ایجاد شد و به لطف اعتماد شما مردم مشتریانی از شهر های کرمان، بندرعباس، زاهدان ، بم، سراوان، خرموج، اهواز، رامهرمز، کرج و مشهد خودروهای تصادفی خود را به محل دفتر پارس قطعه در مشهد برای خدمات تعویض اتاق ارسال نموند و حدود 20 خودرو به طور کامل شامل خدمات تعویض اتاق پارس قطعه شدند که گزارش های جداگانه ای برای هر خودرو در سایت قرار داده شده است.

ارسال اتاق کامل و اسکلت به سراسر کشور با لوازم کامل (تعویض اتاق از راه دور):

پارس قطعه به عنوان یک مرکز معتبر و قانونی تهیه اتاق ، در راستای پاسخ به نیاز مشتریان به اتاق قانونی و فابریک بالغ بر 40 اتاق با لوازم کامل که شامل لوازم جلوبندی ، موتوری، سیم کشی، داشبورد و تزیینات داخلی و غیره می شود، برای شهرهای مختلف از جمله: تهران ، مشهد، اصفهان ،کرمانشاه، چابهار، قروه، بوشهر، زاهدان، اهواز، یزد، بندرعباس، قم، کرمان، بم، سیرجان، بجنورد، رشت، لاهیجان، بوکان و … ارسال شد.

افتتاح شعبه تهران و شعبه دو مشهد و گسترش همکاری ها :

پارس قطعه در راستای ارایه هر چه بهتر خدمات در تیر ماه 98 شعبه تهران خود در پاساژ کاشانی که بزرگترین مرکز قطعات خودرو در خاورمیانه می باشد رو افتتاح نمود و در دی ماه 98 شعبه دو مشهد خود با مکانیت جاده قدیم قوچان، جنب محل کارگاه و کوره رنگ پارس قطعه را افتتاح نمود و همچنین شعبه خراسان شمالی واقع در شهر بجنورد را در بهار 98 آغاز به کار کرد.

همچنین همکاری های گسترده ای در زمینه قطعات بدنه رنگی و اتاق و شاسی با نمایندگی های مجاز ایران خودرو و سایپا صورت گرفت . از جمله ارسال قطعات به نمایندگی های ایران خودرو رشت، بندرلنگه، اهواز، خواف و خرم آباد و هم چنین نمایندگی های سایپا در بوشهر و یزد.

parsghate agent2 1024x219 - گزارش فعالیت سال 98

ارسال قطعه بدنه رنگی فابریک و کوره ای:

در سال 98 پارس قطعه به تمامی استان های کشور از آذربایجان تا سیستان ، از خراسان تا اهواز  ارسال انواع قطعه رنگی از جمله : کاپوت، گلگیر، درب های اطراف، درب صندوق، گلگیرعقب ، سپر ، چراغ، شاسی، کلاف، سر شاسی، نصف اتاق، اسکلت و اتاق کامل در انواع فابریک و کوره ای را داشته و با استفاده از روش های زمینی و هوایی این امر انجام شد.

اخذ نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره و نماد ساماندهی کسب و کار:

پارس قطعه به واسطه ی اعتماد شما مشتریان محترم موفق به اخذ نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره شد که به معنی کنترل کلیه فعالیت های پارس قطعه توسط وزارت صنعت و معدن و پلیس فتا می باشد. بدیهی است برای اخذ نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره چندین مرحله احراز محل فعالیت و تلفن های تماس و تاییدیه صنفی و امنیت وب سایت توسط پارس قطعه گذرانده شده است.

و همچنین اخذ نماد ساماندهی و کسب و کار به معنی کنترل محصولات و مطالب وبسایت توسط وزارت ارشاد می باشد.

سخن پایانی:

امیدواریم در سال جدید همانند گذشته پاسخ گوی اعتماد شما مشتریان محترم باشیم و در راستای ارایه خدمات هر چه بهتر به شما تلاش خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

cp-codfk

قطعات رنگی خودروهای ایران خودرو
قطعات رنگی خودروهای سایپا
قطعات رنگی سایر خودروها
قطعات رنگی بدنه خودرو