اتاق یدک خودروهای سایپا و پارس خودرو (توضیحات مهم)

با توجه به درخواست ها و سوالات زیاد مشتریان محترم راجع به فرایند خرید اتاق یدک خودروهای سایپا و پارس خودرو لازم دانستیم اطلاعات کامل را در اختیار شما مشتریان محترم قرار دهیم.

تعویض اتاق سایپا و پارس خودرو

با توجه به سیاست های شرکت سایپا (تعویض اتاق سایپا) و پارس خودرو (اتاق کامل پارس خودرو)، تمامی اتاق های فابریک یدک خودروهای این شرکت ها از جمله :

پراید 131 ، 132 ، 111،141 ، پراید وانت ، تیبا 1 ، تیبا 2 ، ساینا ، پارس تندر ، ساندرو ، ساندرو استپ وی و دیگر خودروهای این شرکت ها، قسمت شماره شاسی کف اتاق یدک به صورت برش خورده و در اصطلاح کف برش خورده به بازار عرضه می شود و برش شماره کف توسط خود شرکت سایپا و پارس خودرو انجام شده است و به همین صورت از ابتدا به بازار عرضه می شوند.

به همین جهت برای تهیه اتاق خودروهای فوق نیاز به ارایه مجوز نمی باشد و کلیه مراحل اداری تعویض اتاق به عهده شخص خود مشتری و صاحب خودرو می باشد.

ویژگی اتاق یدک خودروهای سایپا و پارس خودرو

بدیهی است این اتاق ها درجه یک ، کاملا فابریک و دارای ضمانت کارشناسی می باشد اما دارای فاکتور سایپا و پارس خودرو نمی باشند.

تهیه این اتاق ها با شرایط فوق از مجموعه پارس قطعه به صورت تحویل روز امکان پذیر می باشد و قابل ارسال به سراسر کشور می باشد.

در صورت تمایل برای انجام فرایند فنی تعویض اتاق توسط پارس قطعه ، فرم درخواست نوبت را پر نمایید.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

cp-codfk

توجه مهم
با توجه به حجم زیاد تماس شما مشتریان عزیز در خصوص قیمت و نحوه تعویض اتاق، برای پاسخ گویی در این مورد به صورت تخصصی میتوانید از خدمات مشاوره تخصصی پارس قطعه به مبلغ ۵۰ هزار تومان استفاده نمایید و مشاوره کامل در ارتباط با تعمیر خودرو خود دریافت نمایید

قطعات رنگی خودروهای ایران خودرو
قطعات رنگی خودروهای سایپا
قطعات رنگی سایر خودروها
قطعات رنگی بدنه خودرو