کمک میخواهید؟ تماس با ما: 09366067237

آموزش باز و بست سپر پژو پارس

فهرست مطالب صفحه

باز و بست سپر پژو پارس، سپر به قطعه‌ای گفته می‌شود که در قسمت جلو و عقب ماشین تعبیه شده و وظیفه‌ی اصلی آن محافظت از خودرو در برابر ضربات مختلف است. این سپر از زمان‌های گذشته تا به‌حال به شکل‌های مختلفی تولید شده و باعث به وجود آمدن مدل‌های مختلف ماشین‌های امروزی شده است.

اما گاهی ممکن است در صورت تصادف یا بر حسب اتفاقات مختلف سپر ماشین شما دچار مشکل شود که در این صورت نیاز به آموزش باز و بست سپر پژو پارس خواهید داشت؛ به‌این‌ترتیب تا انتهای این متن ما را همراهی کنید تا اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.

نحوه باز و بست سپر پژو پارس

اگر فکر می‌کنید که سپر جلو پژو پارس اهمیت زیادی نسبت به دیگر قطعات خودرو ندارد باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید چرا که این قطعه علاوه بر اینکه از بدنه ماشین و قطعات موتور محافظت می‌کند می‌تواند از جان سرنشینان نیز محافظت کند . به‌این‌ترتیب تعمیر و نگهداری از آن را جدی بگیرید.

اگر قصد باز و بسته کردن سپر پژو پارس خود را دارید باید ابتدا وسایل مورد نیاز برای اینکار را مهیا کنید که از جمله این وسایل می‌توان به آچار شماره 10 و 13 اشاره کرد. در ادامه مراحل و آموزش باز و بست سپر پژو پارس را برای شما ذکر کرده‌ایم:

  1. برای شروع باید چرخ جلو را به سمت راست یا چپ بچرخانید؛ اینکار برای این است که راه دستتان به خوبی باز باشد تا بتوانید به راحتی به قسمت‌های مربوطه دسترسی داشته باشید.
  2. سپس باید شلگیرها را باز کنید که برای اینکار کافی است تا از کنار ماشین به چرخ‌های جلو نگاهی بیاندازید تا پیچ‌های مورد نظر را به راحتی مشاهده کنید.
  3. در این مرحله باید پیچ‌های شلگیر را در هر دو طرف خودرو باز کنید.
  4. سپس باید با زاویه 90 درجه زیر خودرو را نگاه کنید تا پیچ بعدی را ببینید، این پیچ هم باید برای هر دو طرف ماشین باز شود.
  5. اگر پیدا کردن پیچ مد نظر برایتان کار دشواری بود کمی دقت بیشتری به خرج دهید.
  6. حال باید در این مرحله به خوبی زیر سپر پژو پارس را چک کنید تا هیچ پیچ بسته‌ای باقی نمانده باشد و اگر پیچی مشاهده کردید که همچنان بسته است آن را باز کنید.
  7. در هنگام باز کردن سپر پژو پارس کمی آن را بازی دهید تا ببینید که کاملا باز شده است یا خیر. به این نکته توجه داشته باشید که جدا کردن و باز کردن سپر را ناگهانی انجام ندهید چرا که ممکن است هنوز پیچ باز نشده‌‌ای باقی مانده باشد و باعث شکسته شدن سپر شما شود.

به‌این‌ترتیب زمانی که از عدم اتصال آن به ماشین مطمئن شدید سپس آن را با خیال راحت به سمت خود بکشید تا جدا شود.

  • تعداد پیچ‌های سپر که به خودرو متصل هستند در حدود 6 تا 8 عدد است که احتمال دارد یک خودرو 8 عدد پیچ و یک خودرو 6 عدد پیچ داشته باشد، بنابراین هنگام باز و بست سپر پژو پارس حتما دقت داشته باشید که تمامی پیچ‌ها را به‌صورت کامل باز کنید و اگر این کار برایتان سخت بود می‌توانید از افراد متخصص در این زمینه کمک بخواهید.

جهت سفارش سپر جلو پژو پارس کلیک کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *