کمک میخواهید؟ تماس با ما: 09366067237

افت قیمت رنگ درب جلو

افت قیمت رنگ درب
فهرست مطالب صفحه

در بسیاری از تصادفات از جلو و یا از بغل درب جلو قطعات دچار صانحه میشود. در خیلی از موارد چه با صافکاری چه با تعویض قطعه درب جلو شامل رنگ میشود. اما هنگام فروش خیلی از مالکان خودرو اطلاعی از میران افت قیمت خودرو خود ندارند.

محاسبه افت قیمت رنگ درب جلو

میزان افت قیمت خودرو بابت رنگ بودن درب جلو در خودرو های صفر تا نهایت 2 سال ساخت حدود 6% ارزش خودرو میباشد. تا خودرو های 2 سال ساخت تا 5 سال ساخت حدود 5% میباشد. و بیشتر از 5 سال ساخت حدود 3 تا 4% میزان افت قیمت میباشد.

به عنوان مثال رنگ بودن یک درب جلو پژو 207 یا رانا صفر حدود 25 تا 30 میلیون افت دارند. و یا درب جلو ساینا یا درب جلو تیبا صفر حدود 15 تا 20 میلیون افت قیمت دارند.

چگونه از افت قیمت درب جلو خودرو خود جلوگیری کنیم؟

مجموعه پارس قطعه با ارائه قطعات بدنه رنگ فابریک این مورد را حل کرده است. شما میتوانید درب جلو انواع خودرو های ایرانی را با کد رنگ های سال از پارس قطعه سفارش دهید و مانع از افت قیمت خودرو خود شوید.

درب های جلو رنگ فابریک از روی اتاق صفر باز شده و با ضمانت کارشناسی در پارس قطعه ارائه میگردد.

نحوه سفارش درب جلو رنگ فابریک

جهت سفارش کد رنگ و آدرس و مشخصات و سمت درب مورد نیاز است که به شماره های پارس قطعه به صورت تلفنی و پیام میتوانید ارسال کنید و یک تا دو روزه قطعه خود را دریافت کنید. ارسال با اتوبوس و تیپاکس به کل کشور امکان پذیر است.کد رنگ داخل پلاک الومینیومی زیر کاپوت نوشته شده است.

پارس قطعه نماینده رسمی ایساکو و دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن و وزارت ارشاد. با خیال راحت از پارس قطعه خرید کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *