کمک میخواهید؟ تماس با ما: 09366067237

افت قیمت رنگ کاپوت

افت قیمت رنگ کاپوت
فهرست مطالب صفحه

یکی از ابهامات هنگام تصادف خودرو افت قیمت خودرو بابت رنگ بودن و رنگ شده قطعات خودرو است. در این نوشته به بررسی میزان افت قیمت خودرو هنگام رنگ شده کاپوت میباشد.

افت قیمت رنگ کاپوت به عوامل زیادی از جمله مدل خودرو بستگی دارد اما به طور کلی افت قیمت تعویض کاپوت برای خودرو های نهایت سه سال ساخت حدود 5% ارزش خودرو میباشد. به عنوان مثال یک خودرو 500 میلیونی بابت رنگ کاپوت حدود 25 میلیون افت قیمت را شامل میشود.

بدیهی است که هر چه سال ساخت خودرو پایین تر بیاید این افت نیز کمتر میشود. به طوری که خودرو های بالای 5 سال ساخت حدود 3% افت را شامل میشود.

برای این که خودرو شامل افت قیمت نشود باید کاپوت رنگ فابریک تهیه نمایید.در مجموعه پارس قطعه میتوانید با ارائه مدل ماشین و کد رنگ خودرو خود قطعات بدنه رنگ فابریک را سفارش دهید .

قطعه فابریک روی اتاق های رنگ فابریک کمپانی باز شده و دارای ضمانت کارشناسی رنگ می باشد. این مدل از قطغه در کد رنگ های تولیدی سال موجود می باشد.

همچنین برای خودرو های بیش از 5 سال ساخت قطعه فابریک توصیه نمیگردد به دلیل هزینه بالای قطعات بدنه رنگ فابریک.

قطعات بدنه رنگ فابریک چیست؟

جهت استعلام قیمت و خرید با ما تماس بگیرید.

چگونه به پارس قطعه برای خرید اعتماد کنید؟

پارس قطعه دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن و پلیس فتا ، نماد ساماندهی کسب و کار از وزارت ارشاد میباشد. همچنین دارای بیش از 10 شعبه در سراسر کشور میباشد و صرفا مجازی نمیباشد. خرید خود را با خیال آسوده انجام دهید. همچنین پارس قطعه نماینده رسمی ایساکو با کد 412020 میباشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *