تفاوت قطعه فابریک با قطعه کوره ای در چیست؟

قطعات بدنه خودرو (بدنه رنگی خودرو) به صورت رنگی در مجموعه پارس قطعه (فروشگاه بدنه رنگی خودرو) در دو نوع فابریک و کوره ای عرضه می شوند. تفاوت قطعه فابریک با قطعه کوره ای طبق توضیحات زیر برای اتخاذ تصمیم مناسب برای خودرو صدمه دیده به شما مشتریان محترم ارایه می شود.

قطعات فابریک (بدنه رنگ فابریک)

قطعات فابریک تنها در صورتی فابریک هستند که از روی اتاق یدک صفر کمپانی سازنده خودرو باز شوند و در غیر این صورت قطعه فابریک نمی باشد. قطعات فابریک در مجموعه پارس قطعه با ضمانت کارشناسی به صورت کتبی به فروش می رسند.

قطعات فابریک از نظر قیمتی و صرفه اقتصادی مناسب خودروهایی می باشد که حداکثر 3 سال از سال ساخت آن ها گذشته باشد یعنی در سال 98 ، قطعه فابریک مناسب خودروهای تولید شده در سال های 98 ، 97 و 96 می باشد تا بتوان افت پیش آمده برای خودرو را جبران کرد.

شما مشتریان محترم میتوانید با ارایه کد رنگ و در صورت نیاز کد رنگ قطعات فابریک را با ضمانت کتبی کارشناسی از مجموعه پارس قطعه تهیه کنید و در هر جای کشور تحویل بگیرید.

قطعه کوره ای (بدنه رنگ کوره ای)

قطعات کوره ای قطعاتی هستند که توسط نقاش و یا ربات پاشش رنگ در محیط ایزوله کوره رنگ آمیزی و با حرارت مورد نیاز پخت شوند.

بدیهی است که کوره رنگ صنعتی کاملا متفاوت با اتاقک های مجهز شده به بخاری و فن می باشد و قطعات رنگ شده داخل کوره صنعتی به دلیل پخت در حرارت بالا کیفیت و ظاهری مشابه با قطعات فابریک دارند و فاقد بتونه می باشند.

قابل ذکر است مجموعه پارس قطعه دارای کارگاه مجهز به کوره صنعتی رنگ می باشد و تمام رنگ ها و  کیلر های مورد استفاده در پارس قطعه مناسب حرارت بالا بوده و هیچ گونه ای بتونه ای در قطعات استفاده نمی شود. به همین دلیل قطعات کوره ای با 18 ماه ضمانت کیفیت و تضمین فاقد بتونه بودن قطعه عرضه می شود.(توضیحات کوره پارس قطعه)

قطعات کوره ای مناسب تمام مدل خودروها با هر سال تولید می باشند و به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا بسیار مقرون به صرفه هستند. و هیچ گونه محدودیتی رنگ و کد رنگ وجود ندارد.

جمع بندی:

قطعات فابریک و کوره ای در مجموعه پارس قطعه به صورت ظاهری قابل تشخیص نیستند و حتی برای مردم عادی و بعضی متخصصان نیز قابل تشخیص نمی باشد و در صورتی که قصد فروش خودرو خود را ندارید قطعات کوره ای بهترین گزینه از نظر قیمت و کیفیت می باشد ولی در صورتی که صاحب یک خودرو مدل بالا هستید که قصد فروش دارید قطعه فابریک توجیه اقتصادی دارد.

برای استعلام قیمت قطعه مورد نیاز به  فرم استعلام قیمت مراجعه کنید.

 

8 دیدگاه‌ها

  1. سلام
    به خاطر تصادف مجبور به تعویض در و گلگیر سمت جلو راست هستم، خواستم بپرسم در صورتی که از در و گلگیر فابریک استفاده کنم چقدر خودرو افت قیمت داره؟
    اگه در و گلگیر خام بگیرم و رنگ کنم چقدر افت قیمت داره ؟
    ماشین پژو پارس سال ۱۴۰۱

    • سلام اگر قطعه فابریک تهیه کنید و درست نصب بشه افت قیمت نداره …
      اگر خام بگیرید رنگ کنید شامل افت قیمت میشه و مطابق قیمت روز ماشین حساب میشه…

  2. سلام برای رنگ کوره ای ضمانت اصالت هم ارسال میکنید ودر صورت کوره ای نبودن قابل برگشت هست؟؟ لطفا همینجا قیمت درب جلو چپ سمند ال ایکس رنگ کوره ای را اعلام بفرمایید و چند روزه به خداآفرین اذربایجان شرقی میرسه؟ ممنون

    • سلام وقت بخیر…
      بله در صورتی که کارشناس رنگ (نه نقاش) قید کنه رنگ کوره ای نیست قابل عودت هست…
      استعلام قیمت هم با شماره 09031157222 تماس بگیرید…

      • سلام وقت بخیر ،ایا در کارشناسی رنگ،رنگ قابل تشخیص هست،برای گلگیر جلو پراید ۱۳۱،یا کارشناس متوجه رنگ یا تعویض نخواهد شد؟

        • سلام وقت بخیر…
          اگر گلگیر پراید 131 فابریک تهیه نمایید ، در کارشناسی قابل تشخیص نیست…

      • با عرض سلام ، گلگیر فابریک سمت چپ پژو ۲۰۷ مدل ۱۴۰۰ را می خواستم که در تشخیص رنگ مشخص نشود . لطفا قیمت را هم بفرمائید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

cp-codfk

قطعات رنگی خودروهای ایران خودرو
قطعات رنگی خودروهای سایپا
قطعات رنگی سایر خودروها
قطعات رنگی بدنه خودرو